CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

yOu wANNa ?

Wednesday, July 27, 2011

love


annyonghaseyo !

hehe ! lama dah tak update belog mengong nie . ehe ! act sejak kebelakangan nie busy layan buku . hehe ! biase lah candidate ''PMR'' doa kan lha ye pmr kite lulus degan cemerlang ! :D

Sekarang nie kepale stress gile ! nak perikse lah . masalah dunie lahh ! aisehh . . tapi takpe ! dengan semangat juang yang kental ini daku akan terus fight fight di alam yang fana ini - (ikut ayat kat class b.melayu tadi ) hehe !!
stress !!
ada seorang doktor tu kata . nak ubat stress ?
gunakan seks !
s - solat
e - elak maksiat
k - keimanan
s -selawat

hehe ! takpecaye ? sudah ! wekk !!


merajukkk ! hehe ~

okayy! macam biase .. nak letak lagu ape ek ? ala ala ! 
haha !! pening nie . wekk! luahkan perasaan soag2 .
okaitt ! layan lagu nie ^^'


Kita berkenalan hanya dalam laman muka buku
                                              Kau hantar petanda suruh aku terima kamu
 Ooh hati ku rasa sesuatu
Dan pabila kau kata kau mahu jumpa aku
Ku gelisah berdebar hati rasa tak menentu
Oohh kenakah rasa itu






Bagaimana harus bersua
                                                          Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita cari peluang pertama
Walaupun kita tak pernah   berjumpa

Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata kerja
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta
Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja
Pabila kau renung tajam-tajam mata aku
Ku rasa sesuatu rasa yang ku tak tahu
Ooh ini cinta remajaku
Dan pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju
Ooh itulah cinta yang satu
Cinta di muka buku
Bagaimana harus bersua
Ku rasa gementar tapi bahagia
Perlukah kita beri peluang pertama
Walaupun kita tak pernah berjumpa
Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata cinta
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta
Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja
Pabila kau katakan kau suka aku
Ku terdiam terkedu tak tahu mana nak tuju
Ooh itulah cinta yang satu
Cinta di muka buku


ala ala ~ lagu najwa latif nie ! cinta muka buku .. sama lah macam aku . dari muka buku juga ma ~ i love youss !!


hehe ! nak cerita sama u nie ! saya candidates PMR berasa takut untuk mengambil ujian ~
grr grrr . . bayangkan ~





aku terus mintak mak aku macam macam !!
antaranya - jeng jeng jeng !!




xbox360 baru




 
dslr baru !




 
perlancongan ke korea !




peh ! mantapp !


haha . okayy aku dah habis berangan ~ 
esok esok kite sambung berangan kayy 


i love you



 saya pelajar


SMK seri Gading !
candidates PMR ;D


mengundur diri !


assalamualaikum :D





No comments:

Post a Comment

cHAT-2


I made this widget at MyFlashFetish.com.

akuTIPUSAJAlorr


domHo kun